Fiyata Dahil Hizmetler
- Pegasus Hava Yolları tarifeli seferleri ile Sabiha Gökçen HL – Paris (ORY) – Sabiha Gökçen HL parkurunda uçak bileti,
- Havalimanı vergileri ve hizmetleri bedeli,
- (3*) şehir dışı otelde toplam 2 gece oda kahvaltı konaklamalar,
- Havalimanı – otel – havalimanı transferleri,
- Panaromik Paris şehir turu,
- Türkçe rehberlik hizmetleri.
- TURSAB Mesleki Sorumluluk Sigortası
Fiyata Dahil Olmayan Hizmetler
- Vize ücreti ve servis bedeli
- Yurt dışı çıkış harcı bedeli
- Her türlü otel ekstraları ve kişisel harcamalar,
- İç hat bağlantı uçak bileti,
- Öğle ve akşam yemekleri,
- Programda belirtilen/belirtilmeyen ekstra tur ve geziler,
- İsteğe bağlı müze ve ören yerleri girişleri,
- Otel şehir vergileri (gerektiğinde rehber tarafından toplanacaktır. Yerel otorite tarafından ücretlendirilir)
- İsteğe bağlı şoför bahşişleri
- Seyahat Sağlık Sigortası
Kalkış Yerleri Notlar
İptal Şartları
Tatil Yıldızı Yurtdışı Turları İptal ve İade Şartları
Değerli Tatil Yıldızı misafirleri,
Tatil Yıldızı olarak, müşteri memnuniyetini ve güvenliğini her zaman ön planda tutuyoruz. Yurtdışı turlarında oluşabilecek olası iptal ve değişiklik durumlarında şeffaf ve adil bir iade politikası izlemekteyiz. İşte yurtdışı turları için geçerli iptal ve iade şartlarımız:
- İptal Süresi:
- Turun başlama tarihinden 45 gün öncesine kadar yapılan iptallerde %100 iade sağlanır.
- Turun başlama tarihine 30-45 gün kala yapılan iptallerde %50 iade sağlanır.
- Turun başlama tarihine 30 günden az süre kala yapılan iptallerde iade sağlanamamaktadır.
- Zorunlu Durumlar:
- Sağlık sorunları, acil durumlar gibi belgelenmiş zorunlu durumlarda iptal yapıldığında, geçerli belgelerle birlikte talep edilen ücretin tamamı turun başlama tarihine 20 gün kalaya kadar iade edilir.
- Tesis ve Ulaşım İptalleri:
- Tesis veya ulaşım sağlayıcılarının (hava yolu şirketi, otel vb.) kendi politikaları çerçevesinde gerçekleştirdiği iptallerde, misafirlerimize oluşan maliyetler doğrultusunda iade veya alternatif tur seçenekleri sunulur.
- Ödeme İşlemleri:
- İptal talebi durumunda iade işlemleri, ödemenin yapıldığı kanala (banka hesabı, kredi kartı vb.) ve süreçlere göre gerçekleştirilir. İade süreci, banka veya kart kuruluşlarının işlem sürelerine bağlı olarak değişiklik gösterebilir.
- İptal Prosedürü:
- İptal talepleri, müşteri hizmetlerimiz aracılığıyla yazılı olarak (iptal@tatilyildizi.com.tr üzerinden yapılmalıdır.)
Tatil Yıldızı olarak, her zaman misafirlerimizin yanında olduğumuzu ve mümkün olan en iyi hizmeti sunmak için çaba gösterdiğimizi belirtmek isteriz. Herhangi bir sorunuz veya talebiniz varsa, lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.
Keyifli ve güvenli seyahatler dileriz!
|